بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این بار به قرمزها حق می دهیم/شاید دستهای آلوده در کار باشد!

http://axgig.com/images/33997276295051684478.jpg

اینکه علی دایی با کلی سابقه ورزشی و بازی در تیمهای اروپائی و تجربه های که در دوران مربیگریش کسب کرده،به یکباره از کوره در می رود و حرفهای را به زبان می آورد که در حالت عادی و در صورت درست بودن هیچگاه به آنها اشاره نمیکند،جای بحث دارد و باید فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ادعاهای این مربی را پیگیری کنند تا اگر شبهه ای در میان باشد را برطرف کرده و یا خاطیان را شناسائی و به سزای اعمالشان برسانند!
متاسفانه باید بگوییم ما هم با بعضی از صحبتها و ادعاهای علی دایی موافقیم.البته نه به این صورت که داوران ما با تبانی و گرفتن پول ،سوتهای اشتباه می زنند!بلکه معتقدیم آن حکومت و پادشاهی کسانی که در راس فوتبال استان اصفهان به راه انداخته اند و حاضر نیستند جای خود را به اشخاص دیگری بدهند در این موارد دخالت کرده و با داشتن لابی بسیار قوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال _چهر عضو اصلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افرادی هستند که به نوعی با کارخانه فولاد مبارکه سپاهان و اعضا هیئت مدیره این باشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته و حتی در دوران مختلف به عنوان مدیرعامل این باشگاه اصفهانی مشغول به کار بودند!کسانی چون علیرضا رحیمی،محمد رضا ساکت،ابرقوئی نژاد و تاج رئیس فعلی سازمان لیگ برتر)
مع الوصف؛به عنوان یکی از هواداران استقلال باید به شاگرادن علی دایی و کادرفنی باشگاه پرسپولیس بابت بریدن سر تیمشان در دقیقه 4 بازی که از ناعدالتی ها در فوتبال کشور و اشتباهات بعضا عمدی داوران سرچشمه می گیرد،حق بدهیم!
آیا وقتی در اصفهان به گواه کارشناسان داوری از گرفتن یک پنالتی مسلم _ به رغم ما دو پنالتی و یک اخراج بازیکن اصفهانی_ چشم پوشی می کنند و یا در تهران مقابل دیدگان هزاران هوادار استقلالی مقابل تیم سپاهان اصفهان سر تیم محبوبمان را می برند و بعد برای توجیه تصمیمات و اشتباهات داوری،هواداران استقلال را محکوم و در نهایت تیمشان را کسر امتیاز می کنند، پشت پرده ای در کار نبوده؟آیا تعمدی صورت نگرفته؟آیا حق و حقوق تیم ها ضایع نشده؟ و خیلی سوالات بی پاسخ دیگر که باعث میشود این دفعه به ادعاهای علی دایی و مدیر عامل این تیم بیشتر توجه کنیم و تا حد زیادی به آنها بابت دلیل ناراحت شدنشان حق بدهیم.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته دهم،اشتباهات داوری،پرسپولیس،سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com